czwartek, 14 lutego 2013



Witam,

Nazywam się Ania Biziorek, jestem autorką dwóch książek o psach, behawiorystą i instruktorem szkolenia psów. Prowadzę także domowy hotel dla zwierząt. Więcej o mnie i o tym, co robię możecie przeczytać na stronie mojej szkoły Centrum Edukacji Kynologicznej ARGOS: www.szkolenie-psy.pl .

Kiedyś wydawało mi się, że pisanie bloga jest strasznie obciachowe i wyłącznie dla nastolatków ;) Teraz widzę jednak, jak bardzo byłam w błędzie. Jest wiele interesujących blogów, na których eksperci prezentują wiedzę ze swojej dziedziny w bardzo ciekawy sposób, co więcej, informacje publikowane są bezpłatnie, dzięki czemu czytelnicy mogą dowiedzieć się wiele nie wychodząc z domu i nie wydając przy tym ani złotówki.
Ja również, nieskromnie, uważam się za eksperta w swojej dziedzinie i w związku z tym postanowiłam podzielić się swoją wiedzą z Tobą. Tajemnice przeze mnie skrywane od lat, zdradzane dotychczas wyłącznie moim klientom ujrzą wreszcie światło dzienne. Od teraz każdy miłośnik psów będzie mógł samodzielnie w domu wychować i szkolić swojego pupila. Zdradzę tu sekrety dotyczące psiego umysłu, wychowania i szkolenia. Zaprezentuję filmiki instruktażowe, zdjęcia i wiele ciekawostek z psiego świata. Chcę pokazać Ci proste, szybkie i skuteczne metody, abyś mógł stosować je samodzielnie, a co najważniejsze będą one „przyjazne dla użytkownika”. Oznacza to tyle, że siedząc w domu, nie wydając ani złotówki możesz szybko nauczyć się jak zbudować świetne relacje ze swoim psem, a następnie nauczyć go wszystkiego czego zapragniesz. Na tym oczywiście kończy się siedzenie w domu, bo pracując z psem będziesz musiał wychodzić z nim na spacery :) ale o tym napiszę już innym razem (kliknij tu żeby przeczytać o spacerach).
Zaczynając pracę w dziedzinie szkolenia psów założyłam sobie, że misją moją będzie „szerzenie wiedzy kynologicznej i uświadamianie właścicieli psów, aby wiedzieli co należy robić, żeby psy sprawiały im więcej radości niż rozczarowań”. Chciałam dotrzeć do jak największej ilości właścicieli psów, aby nauczyć ich jak należy postępować z psami, aby życie z nimi było przyjemne i niekłopotliwe. Chciałam pokazać wszystkim, że można wychowanie i szkolenie psa przeprowadzić skutecznie, pozytywnie i przyjemnie. Chciałam, żeby z ust ludzi zniknęły słowa takie jak „tresura psa”, „nieposłuszny pies”, , „mój pies mnie nie słucha”, „robi na złość” itp., a w ich miejsce pojawiły się „wychowanie psa” „budowanie dobrych relacji z psem”, „grzeczny pies”. Każdy chce, aby pies był najlepszym przyjacielem człowieka, ale niestety nie zawsze człowiek jest przyjacielem psa.

Dlatego powstał ten blog, chciałabym abyś wspólnie ze mną wkroczył w ten magiczny psi świat, dowiedział się co psy „mówią” i myślą. Chciałabym także, aby ten blog był tworzony razem z Czytelnikami. Mam pomysły na sporo artykułów, ale będę starała się w miarę możliwości odpowiadać na Twoje pytania i prośby. Jeśli chcesz poczytać o konkretnym zagadnieniu, lub masz problemy ze swoim psem, śmiało pisz w komentarzach. Nie chcę wytwarzać sztucznej bariery, więc jeśli pozwolisz będę się zwracać do Ciebie po imieniu i proszę, żebyś też takiej formy używał na moim blogu.
Na początku materiały będą pojawiać się co 1-2 dni. Mam mnóstwo pomysłów i dziennie piszę coś nowego. Zaglądaj tu często, będą też niespodzianki dla naszych subskrybentów, dodatkowa baza wiedzy, nie publikowana w Internecie. Jeśli chcesz mieć dostęp do dodatkowych darmowych materiałów już dziś, zapisz się na newsletter.
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłej lektury,
Ania Biziorek

To ja, z moją dożycą Whiskey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz